2020. május 21.

Új szolgáltatás a SZÉPHŐ-nél


Új szolgáltatással bővítette ügyfélkiszolgálását a székesfehérvári SZÉPHŐ Zrt: a lakosoknak lehetőségük van visszahívást kérni a cégtől. A szolgáltatást a személyes ügyfélfogadás újbóli bevezetéséig biztosan, de igény szerint akár tovább is fenntarthatják.

A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzet kezdete és a személyes ügyfélszolgálat felfüggesztése óta a SZÉPHŐ Zrt. folyamatosan dolgozik azon, hogy a lehető legteljesebb módon kiszolgálja az ügyfeleit. A cég honlapján, a www.szepho.hu portálon folyamatosan frissülnek a lakosságot érintő tájékoztatások, illetve működik az online és a telefonos ügyfélszolgálat.



 

A SZÉPHŐ május 4-től bővítette a meglévő szolgáltatásainak körét. Az érintetteknek lehetőségük van arra, hogy visszahívást kérjenek az ügyfélszolgálattól +36 70/ 7979-090-es telefonszámra küldött SMS-sel vagy hangüzenettel.

 

A kiegészítő szolgáltatás egyelőre tesztüzemben működik addig, amíg újból megnyílik a lehetőség a személyes ügyfélfogadásra. Ha beválik és igény van rá, úgy a SZÉPHŐ Zrt. felülvizsgálja a visszahívós ügyfélkiszolgálás további fenntartását a rendkívüli helyzet lejárta után is.


(forrás: okkfehervar.hu)



LEGFRISSEBB VIDEÓK

Hasznos – de nem ezért született…


„Mindenki híres lesz egy negyedórára…”


Programok – mi megy, mi marad?